Wat kan je tegenwoordig nog extra aftrekken van de belasting?

gewoon in loondienst, kids, koophuisje en verder geen speciale omstandigheden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ter verduidelijking: Bedoel je met "kids" het Nederlandse woord "kinderen" of iets anders?

Antwoorden (2)

Reiskosten wonen en werken
Buitengewone lasten, ziekte, studie en/of kinderopvang Hypotheekrenteaftrek
Giften

Toegevoegd na 4 dagen:
Buitengewone lasten is vervangen door Wtcg.
Wet tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten ,
Zie;

http://zoeken.consumentendezorg.nl/app/answers/cedz-detail/a_id/16524/kw/als%20uw%20behandeling
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buitengewone lasten, bestaan dat nog?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk dat heet nu WTCG.
Dankjewel.
Je kunt helemaal niets aftrekken VAN de belasting. Je kunt iets aftrekken van je belastbaar inkomen, dus van het op te geven inkomen, VOOR de belasting.

Hier vindt je een groot aantal aftrekposten op een rij:

http://www.belasting-aftrekken.nl/prive/aftrekposten-2009