Net zoveel, want kan je belasting aan het eind van het jaar terug vragen

Toegevoegd na 1 minuut:
heffingkorting, of je moet meerdere werkgever hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt eraan hoeveel uur je werkt. Als je weinig werkt is het bijna je netto, omdat je je loonheffingskorting dan niet hebt opgebruikt, werk je fulltime dan gaat er wat meer af. Op deze site kun je het berekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is het netto meer: tenminste als je een scholier bent en je werk een bijbaantje is. Ik werk namelijk zelf ook bij de ah, en mijn netto bedrag is hoger dan het bruto

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry stukje vergeten: Dat extra geld is vanwege vakantie geld en een beetje winstuitkering wat er nog bij op komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar hoe komt dat dan, waar komt dat extra geld vandaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hoeft als scholier geen belasting te betalen en bovenop je normale loon krijg je ook vakantietoeslag enzo en daardoor krijg je dus meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar is vakantietoeslag niet alleen als je in de vakantie werkt of zie ik dat verkeerd??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk gezegd: Geen idee, ik heb het niet echt uitgezocht... ik ben blij dat er geld op mijn rekening word gestort maar ik heb niet precies uitgezocht hoe en wat, ik weet alleen dat het netto bedrag hoger is dan wat ik zou moeten verdienen op mijn leeftijd. En hoger dan wat mij werd verteld op mijn sollicitatie gesprek... als in 0,80cent per uur meer, wat nog best veel is als je het uitrekent (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat scheelt inderdaad wel veel bedankt;)