Als de btw-verhoging op de kunst en cultuursector wordt ingevoerd hoeveel euro duurder woorden de kaartjes dan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat ligt aan de prijs van het kaartje er komt gewoon 19% bij dus om per kaartje te weten hoeveel het wordt doe je het maal 1,19 dan heb je de nieuwe prijs
ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jue moet eerst delen door 1.06
nu 6% wordt 19% dus 13% duurder. Hoeveel duurder ligt dus aan de prijs wat je nu betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een kaartje nu € 25,00 kost, gaat hij dan € 28,07 kosten, als hij nu € 50,00 kost dan € 56,13. Je deelt de huidige prijs dor 1,06 en doet het x 1,19.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je dient rekening te houden dat er minder bezoekers komen dus doe er maar 50% bij.
Als het aantal bezoekers gelijk zal blijven, wat niet erg realistisch is, dan vermenigvuldigen met 119 en delen door 106