Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb de belastingpapieren van 2009 na de gestelde datum opgestuurd (half juli ), wanneer (welke maand) kan ik teruggave verwachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
429

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vooraf: Een aangifte geeft niet automatisch recht op teruggave. Pas als je aangifte dat aangeeft.
Na twee a drie maanden moet je wat gehoord hebben over een voorlopige teruggave. Bel maandag kosteloos 0800 0543 en houd je burgerservicenummer daarbij paraat.

Toegevoegd na 12 uur:
Mijn antwoord is in de veronderstelling dat je elk jaar een brief krijgt om aangifte te doen. Als je eenmalig/voor de eerste keer aangifte doet zal het langer duren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom duurt het langer als je één keer aangifte doet? Da's dus onzin. Je levert je aangifte in en dat gaat gewoon op de grote hoop. Wie 't eerst haalt wie 't eerst maalt..

Andere antwoorden (1)

Ik hoop wel dat je eerst uitstel hebt aangevraagd want het is je burgerplicht voor 1 april je belastingformulieren in te leveren. Meestal krijg je bericht tussen de 3 en 6 maanden maar als je te laat indient kan dat wel eens vertragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding