Geld overmaken naar rekening bij wise.com?
Beste mensen, is er hier iemand die bankiert via wise.com? een vriend van mij heeft een rekening bij wise.com. Hij heeft geen andere bankrekening. Een werkgever wil het salaris van mijn vriend naar zijn rekening bij wise storten. Mijn vriend heeft de bankpas laten zien maar hierop staat niet zijn rekeningnummer. Hoe moet de werkgever nu zijn salaris storten?
Lijkt me vreemd om je bankrekeningnr in te moeten voeren om toegang te krijgen TOT dat bankrekeningnr.
Dat is doelpalen verzetten. Het ging in deze vraag en reacties om mensen die online cq met hun mobiel (willen/kunnen) bankieren.
Jij beantwoordt vraag met tegenvraag. Bij welke bank moet je WEL inloggen met je bankrekeningnummer? Dat is ook aan jou gevraagd.
Voor de volledigheid; inloggen zonder bankrekeningnummer kan bij oa ING, ABN-AMRO en Triodos.
Bij welke bank moet je je rekeningnummer kennen om in te loggen?
Maakt niet uit of je het nu hebt over online (website) of via een smartphone app. Onze stelling is: Je hoeft je bankrekeningnummer niet te kennen om toch in te kunnen loggen.
Dat zal zo zijn bij elke bank. Ongeacht de methode.
Maakt niet uit welke methode ik gebruik. Leg maar uit in welke stap van het inloggen je je bankrekeningnr moet kennen (of in zou moeten voeren). Want wat is precies hetgeen je bedoelt dat je je bankrekeningnr moet kennen? Beschrijf het proces eens/
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.