Bij geldmaat en ing is het niet mogelijk om aan 100 euro biljet te komen. hoe komt men nog hier aan?

Hoe kom je tegenwoordig nog op normale wijze aan 100 euro biljetten, is dit ergens te wisselen?

een jaar geleden
in: Bankieren
2.1K
Pieterke
een jaar geleden
Bij geen enkele Geldmaat kun je biljetten van 100 euro pinnen. Je kunt toch gewoon 2 biljetten van 50 euro pinnen?
Michelium
een jaar geleden
Ik vraag me af hoe je hieraan komt. Is het tegenwoordig niet meer mogelijk? Moet je voor iets grotere bedragen met veel kleiner geld lopen
criseyde
een jaar geleden
Vraag het je bank, zij zullen je kunnen vertellen of je grotere coupures kan opnemen bij persoonlijk bezoek.
Michelium
een jaar geleden
Ook al gevraagd bij de bank, je kan bij ING geen geld meer bestellen
TurfGraver
een jaar geleden
Probeer een geldwisselkantoor.
Pieterke
een jaar geleden
@Michelium: Staat gewoon op internet als je even googelt. https://www.geldmaat.nl/vragen/veelgestelde-vragen/. Veel meer "klein" geld? Dat valt toch wel mee? 2x zoveel als je briefjes van 50 pint.
Michelium
een jaar geleden
@Pieterke vraag was specifiek 100, dit heb ik ook gevonden ja..
grasmaaier
een jaar geleden
Goeie vraag. Ik zou ook graag briefjes van 100 en 200 willen kunnen pinnen. Echt belachelijk dat dat niet kan. Vooral nu alles steeds duurder wordt.
paulus811
een jaar geleden
Ik pin vaak in Duitsland en daar komen briefjes van 100 uit de automaat.

Geef als eerste antwoord