Waar vind ik het paypalwalletsaldo per 1.1.xxx?

Voor mijn belastingaangifte heb ik het paypalwalletsaldo op 1.1.2023 nodig.

een maand geleden
in: Bankieren
SimonV
een maand geleden
Ga naar Activiteit.
Klik op het afbeeldingdownload-icoontje .
Klik op Meer rapporten weergeven.
Voer als data de betreffende periode in.
Volg de aanwijzingen om je rapport te maken of te genereren.
Klik wanneer het rapport klaar is op Downloaden.
Daar staat dan onder meer het saldo bij elke transactie, zag ik.
Het duurt even voor je van Paypal een melding krijgt dat je download klaar staat.
https://www.paypal.com/us/cshelp/article/how-do-i-view-and-download-statements-and-reports-help145

Geef als eerste antwoord