Wat is het maximum bedrag dat je cash mag storten in belgië?

Zonder gevaren of vragen van banken?

een jaar geleden
in: Bankieren
1.9K
tinus1969
een jaar geleden
Wat voor gevaren?
tinus1969
een jaar geleden
3000 euro krijg ik de indruk https://news.economie.fgov.be/164319-cashbetaling-maximaal-3-000-euro
ronron1212
een jaar geleden
@tinus1969 melding bij de belastingdienst en mogelijk een onderzoek waar dat geld vandaan komt.
Cryofiel
een jaar geleden
Geef meerdere vrienden of familieleden elk 1500 euro. Vraag hen datzelfde bedrag naar jou over te maken, met bij de overschrijving het bericht "Wintersport", of "Vakantie".
ronron1212
een jaar geleden
@Cryofiel daar gaat de vraag niet over het gaat over hoeveel je contant kan storten.
Cryofiel
een jaar geleden
Waarom denk je dat ik een reactie plaats, en geen antwoord

Antwoorden (1)

Het maximum bedrag dat je cash mag storten in België is 3.000 euro per dag en 10.000 euro per maand.
10 maanden geleden