Zij er ook andere middelen om overboekingen te doen zonder mijn bankrekening te laten verschijnen?

Bijv, bij tikkie ziet diegene wel je bank rekening of niet? Zijn er ook anderen manieren? Om je eigen bank rekening niet te laten verschijnen?

3 jaar geleden
in: Bankieren
2.6K
tinus1969
3 jaar geleden
Waarom? Kado/verrassing?

Antwoorden (2)

Bij overboekingen/overschrijvingen wordt altijd het nummer en de naam van de afzender vermeld. Als je anoniem wil blijven, dan moet je bij een bank fysiek geld op betreffende rekening storten. Dan willen ze ook een afzender weten, maar die kun je ter plekke verzinnen.
3 jaar geleden
Er is een manier zoals bij Gelijk Oversteken op Marktplaats waarbij je het geld op een zogenaamde derdengelden-rekening stort, hierbij ziet de ontvanger niet jouw rekeningnummer, maar die van de derdengelden firma die ertussen zit.
Dus geld storten via je advocaat/notaris op een derdengelden-rekening is een manier.