Kan ik betalen met mijn Paypal account zonder dat ik een betaalkaart heb toegevoegd aan mijn account?

Ik heb dus geld staan op mijn Paypal account dat een ander Paypal account naar mij heeft over gemaakt. Nu wil ik iets bestellen, maar kan dat gewoon zonder dat ik een betaalkaart aan mijn account heb toegevoegd, zoals van ing ofzo. Ik wil dat namelijk niet ik wil gewoon kunnen betalen met dat geld wat erop staat kan dit?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Bankieren
2.6K

Antwoorden (1)

Ja, dat doe ik al jaren...
Paypal noemt de volgende voordelen als je koppelt, maar ik vind het zelf wel zo veilig dat niemand meer dan mijn saldo kan overmaken in geval van een hack.

U kunt sneller en eenvoudiger online betalen door uw bankrekening of creditcard aan uw PayPal-rekening te koppelen. Bij het betalen hoeft u niet uw portemonnee te pakken en uw creditcard- of persoonlijke gegevens in te voeren. U kunt betalen met PayPal met alleen uw e-mailadres en wachtwoord, overal waar PayPal wordt geaccepteerd.
Andere voordelen van het koppelen van een bankrekening of creditcard aan een PayPal-rekening:
• U hoeft geen geld op uw PayPal-saldo te hebben om voor een aankoop te betalen. We kunnen het geld van uw bankrekening of creditcard halen.
• U kunt geld van uw PayPal-rekening overmaken naar uw bankrekening
• U kunt geld van uw bankrekening overmaken naar uw PayPal-saldo
Toegevoegd op 08 mei 2020 10:21: bron, tekst