Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een collega van mij trouwt binnenkort. We hebben allemaal tesamen gelegd en zijn nu op zoek naar een leuke manier om deze centjes te overhandigen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Maak een geldbuis, neem een buis en doe daar euromunten in en laat hem na vulling aan beide kanten dichtlassen. Het "enige" wat je collega nog moet doen is hem doorzagen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha ja me pa heeft er ook zo een gehad in het gulden tijdperk. dat ding was gevult met 250 gulden...in stuivers!!! je tilde je een breuk aan dat ding xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook met mijn trouwen en die was pas echt gemeen, in de buitenste buis zat er nog 1, dus 2 buizen om door te zagen.
We hebben nog een trouwfilm met op de achtergrond het geluid van een ijzerzaag ;)"
Stop het in een oude sok.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kadoballon, leuk als je veel briefjes van 5 hebt.

Aan de ballon zelf kun je dan een kaart hangen met alle namen van collega's.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Koop een plant en hang daar het geld on, een geldboompje is altijd nuttig als je net getrouwd bent
(Lees meer...)
13 jaar geleden
In een zelfgemaakte schatkist!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het geld bv in een metalen theepot of iets dergelijks doen,en plakt het dicht.
daarna pak je het in met een servies van de kringloop of rommelmarkt.
degene die het zal overhandigen, struikelt een meter voor het bruidspaar, servies kapot, maar het geld is er nog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vries het in, in een blok ijs,
laagje water, geld er in. nog een laagje water, bevriezen.
dan weer geld, laagje water, en bevriezen
enzovoort enzovoort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding