Hoe kan ik weer uit mijn feestdagen-roes komen?

En dan bedoel ik niet alcohol maar met pijn in mijn hart kijk ik nog even naar de gezellige kerstboom.morgen moet het echt allemaal weer opgeruimd worden.ik heb er echt altijd moeite mee.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Doe die boom de deur uit en met die boom ben je blij dat die naalden en zooi weg zijn, plaats maken voor de toekomst, de beuk erin (niet letterlijk nemen hoor) en lekker de oude sleur weer in... Met frisse tegenzin meestribbelen in het woelige leven...

waarom moet het persé op een bepaalde datum opgeruimd? laat je mooie versierselen staan totdat je er genoeg van hebt, dan is het afsched nemen van de sfeer en het zicht een peuleschilletje...

Dan ruim je hem niet op? Serieus, wie zegt dat hij morgen weg moet? (Overigens gebeurd dit bij mij in de buurt meestal op 3 koningen/6 januari.) Hou die feestdagenstemming. Geniet van je kerstboom, nodig familie en vrienden uit voor een feestdagen after party komend zondag of volgende week. Gun jezelf lekker in die stemming te blijven hangen. Want welke goede reden is er om dit niet te doen?

Je moet er gewoon zelf voor zorgen dat de warmte, de saamhorigheid en de gezelligheid niet tegelijkertijd met de kerstboom de deur uitgaan. De kerstboom staat (voor jou en misschien ook anderen) symbool voor deze dingen, maar JIJ bent toch echt zelf degene die de sfeer in en om huis kan maken. Een nieuw jaar, een nieuw begin, probeer je gewoon te verheugen op al het mooie dat je weer te wachten staat, en dat aan het eind van dat jaar je weer zo'n mooie periode vol warmte en gezelligheid kunt verwachten....

Ik heb, zoals elk jaar, vandaag alles opgeruimd. Alles is weer lekker aan kant, gister had ik al wat nieuwe planten gekocht. Ik vind het altijd weer heerlijk als alles weer lekker schoon is en op zijn plaats staat. Geeft zo'n opgeruimd gevoel :) Toegevoegd na 11 uur: Taurus, ik zag dit plaatje en moest meteen aan jouw denken :) http://www.ongein.nl/plaatje-afgetuigd-11201.aspx

Vanaf maandag begint de "normale"dagelijkse sleur weer, Moet je eens opletten hoe snel je er weer aan gewend bent. Geniet tot die tijd nog van het weekeind.

Bedank hem/haar (de boom) voor zijn pracht en dat je van hem genoten hebt. Dat maakt het 'lichter'.

Oficieel moet je de kerstboom tot 06-01 laten staan.

IK ben altijd weer blij als alles weer weg is ,daar ben ik radicaal in .Gister alles opgeruimd.Doe je iedere dag een beetje opruimen dan is het niet te radicaal.

Heleboel foto,s maken en overal ophangen. Tot 6 januari nog genieten en jezelf beloven dat je in november alles weer opbouwt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100