Zijn de winkels na Tweede Kerstdag (dinsdag dus) op de normale tijden geopend?

Op internet staat niks over die dag na kerst, maar ik kan me voorstellen dat sommige winkel eigenaren denken: nou lekker uitslapen.. Op internet staat niks over dinsdag, dus ik denk eigenlijk wel dat ze op de normale tijden geopend zijn, maar mij zus zei dat velen pas om 13:00 open gaan?! Iemand die toevallig in een kledingwinkel werkt en het antwoord weet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kerst
1.7K

Het beste antwoord

Dinsdag gaat alles weer zijn normale gang.
Veel mensen zijn die week vrij.
En de inkopen voor oudejaarsavond moeten gedaan worden.
Een topweek voor alle winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dinsdag is geen feestdag en is dus voor winkels een doodnormale dag. Het zijn dan gewoon te tijden die op een dinsdag gelden.