Wat is een leuk bedrag om te geven als huwelijkscadeau?

Vrienden van mij gaan volgende week trouwen. Ze willen graag geld. Ze wonen al samen en hebben dus alle spulen al. Wat is een gebruikelijk bedrag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als het "gewoon" vrienden zijn, is €50.- een uitstekend cadeau. Zijn het echt een van je beste vrienden, dan kun je overwegen om het bedrag te verhogen naar bijvoorbeeld €100.-.
Mits je dit uiteraard kunt missen. Anders verander je de bedragen in bijvoorbeeld 20 en 50.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

100 euro is een mooi bedrag voor goede vrienden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50 euro is realistischer. Vergeet niet ze krijgen dan van iedereen geld en dat loopt sowieso aardig op :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee maar je praat wel over heel veel geld niet iedereen kan dat ophoesten
Geef gewoon wat jij kunt missen. Hou je niet al teveel bezig wat een gepast bedrag zou zijn. Kijk vooral zelf naar wat je reëel vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
€ 100,- tot € 600,-. Gebruik hele getallen. € 250,- klinkt zo raar. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed wies kapot?
Je kent ze zelf het beste en zij jouw.
Geef wat je kunt missen en wat je ze waard vind.
Je kunt aardig gevonden worden niet kopen, dus het bedrag maakt niets uit. Prettige dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben het helemaal eens met Raytje! 50,00 voor gewone en 100,00 Euro voor "speciale"vrienden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50 Euro is een heel mooi bedrag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Directe familie of goede vrienden, en iemand waar je een speciale band mee hebt 100 Euro of hoger.