waarom branden nieuwe sterretjes (vuurwerk sneller dan eerder)?

ik koop elk jaar een pakje sterretjes (vuurwerk) maar ik kan mij herinneren van toen ik klein was toen branden ze langer je had veel langer plezier van het stukje vuurwerk nu zit er een grote vlam bij die al het kruid er sneller afbrand lijkt het wel waardoor komt dit. p.s ik koop goedkope sterretjes bijvoorbeeld action

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat komt omdat Je appels met tuinstoelen zit te vergelijken. De tegenstelling is niet '' nieuw versus oud'', maar ''goedkoop versus duur''. Of de ene fabrikant/leverancier tegen de andere. Je kunt een Volkswagen ook niet vergelijken met een Porsche.

Het kan iets simpels wezen als je eigen beleving . Een kind van vier , heeft een heel andere tijdsbeleving , dan een puber en die is weer anders , dan die van een volwassene . Net als dat je nu dingen tegenkomt , waarvan je vroeger , als kind dacht , dat ze veel groter waren en nu "klein" blijken te zijn . Die dingen zelf zijn niet verandert , alleen jouw beleving !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100