Wanneer is de kerstvakantie?

Wanneer is de kerstvakantie precies? Ik heb wel deze site gevonden: http://kerstvakantie2012.nl
Maar volgens mij klopt dit niet! Wanneer is de kerstvakantie wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Kerst
1.8K
Amadea
11 jaar geleden
Het zal er vanaf hangen welke onderwijsvorm jij volgt, en in welk deel van het land jij woont.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is heb jij, of je ouders daar bericht van gekregen van je school, aan het begin van je schooljaar, we kunnen geen beter antwoord geven, dan jij zelf met de link al hebt gedaan, zonder te weten wat je woonplaats is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee Amadea, het deel van het land maakt niet uit, de kerstvakantie is een vaststaand feit van 2 wk. Alleen als eerste kerstdag op zaterdag valt zou je verschillen kunnen hebben in die twee weken (of een week voor kerst al vrij of een week na 1 jan vrij) en dat was in 2010 bijvoorbeeld het geval. Niet dat dat per deel van NL verschillend was maar scholen en gemeenten konden zelf kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mabye: wat zou je dan willen? Op oudjaarsdag en nieuwjaarsdag naar school of wil je met de kerstdagen op school zitten?

Antwoorden (1)

Kerstvakantie 2012 - Nederland

Basisonderwijs

Noord NL - 22 dec 2012 t/m 6 jan 2013
Week 52 t/m 1
Midde NL - 22 dec 2012 t/m 6 jan 2013
Week 52 t/m 1
Zuid NL - 22 dec 2012 t/m 6 jan 2013
Week 52 t/m 1

Voortgezet onderwijs

Noord NL - 22 dec 2012 t/m 6 jan 2013
Week 52 t/m 1
Midde NL - 22 dec 2012 t/m 6 jan 2013
Week 52 t/m 1
Zuid NL - 22 dec 2012 t/m 6 jan 2013
Week 52 t/m 1

Toegevoegd na 1 minuut:
Het klopt dus wat die site zegt.

Midde = Midden *