Wat moet je een man op verjaardag geven

Mijn vriend wordt volgende week 26 jaar. Nu heeft hij om wat dingen gevraagd. Maar nu is van mijn budget nog 20 a 30 euro over. Maar ik zou niet weten wat ik daarvan zou moeten kopen. Hij wil graag iets nuttigs (wat hij heeft gevraagd is voor zijn uitzet), dus hij krijgt liever niet iets zoals parfum. Nu wil ik iets persoonlijks geven, maar ook zou ik daarvan niet weten wát. Ik heb ooit een klok, met onze foto, gegeven, een soort van tegeltje met onze mooiste foto en meer dingen met onze foto erop, dat word zo eentonig. Een dagje weg zal het ook niet worden, een hotelletje niet en uit eten vind ik nu ook niet het ideale kado, dat vind ik meer iets van als je een bepaalde tijd bij elkaar bent.
Nu is het voor jullie natuurlijk ook lastig om iets te verzinnen, maar toch vraag ik het: Hebben jullie enig idee wat ik voor hem zou moeten kopen?
Hij is best technisch, met de computer en ander elektronica, ook houdt hij van fotograferen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.2K

Het beste antwoord

bv jezelf,mooi verpakt in leuke mooie lingerie met een leuke strik erom heen.

je hebt toch al leuke,bruikbare dingen voor hem.waarom moet het het altijd zo massaal en veel zijn.??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Een digitaal fotolijstje. Leuk en goedkoop stukje techniek, waarmee hij zijn zelfgemaakte foto's kan laten zien.

Toegevoegd na 52 seconden:
Iedere 20 seconden is een andere foto te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een waardebon en een knuffel kan ook geen kwaad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het boek: Zo doe je dat!
Erg nuttige tips, maar ook tips wat meer als geintje bedoelt is. Bv: hoe moet je vluchten in een koffer.
Pas aan mijn nicht gegeven voor haar verjaardag. Doet het echt goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, dat lijkt me een grappig boek!
Maar jammer genoeg is hij niet zo'n lezer. Het enige wat hij op papier leest, is een Donald Duck, haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lezen, hoeft niet, het is allemaal uitgebeeld in plaatjes! Kijk anders maar eens in de boekenwinkel morgen. Echt leuk voor een cadeau. (En ik heb het niet geschreven hoor:) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom geef je hem trouwens geen abonnement op de Donald duck! Er zijn veel volwassenen die dat hebben hoor.
een kado bon met een doos mercie bonbons...
kan hij zelf iets kopen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is hij een koffiedrinker? Misschien een paar mooie espressokopjes.
Ook leuk is alvast een nieuwe scheurkalender van 2011, bijvoorbeeld de Quest-kalender.
En de meeste mannen vinden het ook leuk om gereedschap te krijgen.
13 jaar geleden
Hij wil graag iets nuttigs zeg je .... en van je budget is nog 20 à 30 euri over ....
Hij wil iets voor zijn uitzet en jij wilt er een persoonlijk tintje aan geven .... en het mag niet duurder worden dan 30 euri....
Je zou hem iets kunnen geven wat hij zijn levenlang kan (en zal moeten) gebruiken: een goeie kwaliteit schroevendraaier met jouw naam in het handvat gegraveerd misschien?
Heeft hij al een schroevendraaier, dan kun je een ander, niet al te duur, gereedschap kopen .... bv. hamer en daar je naam in laten zetten voor de 'persoonlijke touch'.
Ik weet het, het is saai voor een vrouw om te geven, maar hij heeft toch duidelijk aangegeven dat hij iets voor zijn uitzet wil en jij wilt er iets persoonlijks aan toevoegen.
Bedenk ook dat iedere keer hij die schroevendraaier of hamer gebruikt hij eraan herinnerd wordt dat het van jou afkomstig was ... leuk toch?

Toegevoegd na 24 minuten:
Je zou voor zijn fotografiehobby een driepoot, aanvullende lens, cameratas kunnen kopen.
Voor de computer een usb-stick, nieuwe muis (alleen als hij over de oude klaagt), nieuwe mouse-pad (zet er evt. iets liefs op), schermspray met doekje (kost zo'n 25 euri).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp uit je vraag dat de dingen op zijn lijstje nu te duur zijn met jouw budget. Als dat zo is EN als je hem in principe wel zoiets wil geven (het klinkt nl of hij liefst goede/nuttige dingen krijgt) kun je hem ook een grappig briefje geven dat hij op (dag/maand/jaar) zus en zo krijgt (dus iets uit zijn lijst) en dan kun je er nog een grap bij maken over je tekort aan liquide middelen

Toegevoegd na 2 dagen:
nou, na enig gepeins kom ik tot dit:

een eenvoudige ONDERWATERCAMERA
(hij houd van fotograferen en dit is een grappige aanvulling) + 2 kaartjes voor het zwembad EN de opdracht van jou een onderwater foto rapportage te maken.

(als je een beetje zoekt hebben veel plaatsen best een leuk zwembad, met een kleine glijbaan en een stroomversnelling enz)

Heb je voor niet te veel geld een leuke middag/avond en als het lukt een hele leuke herinnering.

Bij de hema (heb ik zelf ook net gedaan) kun je gewone rolletjes voor ca 8 euro op CD laten zetten
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het op een onjuiste manier geformuleerd zie ik net.
Ik bedoel, hij heeft een aantal dingen gevraagd, daar heb ik een aantal van gekocht en nu heb ik van het budget dat ik heb, nog 20 a 30 euro over. Ik zou nu liever nog iets persoonlijks geven, wat ook wel nuttig is. (dus geen reep chocolade in de vorm van een hart, of een geurtje bijv.)
amigo
13 jaar geleden
aha mij ook, zal ook nog even denken maar je hebt al veel suggesties
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw, een onderwatercamera. Dat is net iets voor hem.
Maar is dat niet heel duur??
amigo
13 jaar geleden
een echte wel maar wij kochten (wel in het buitenland maar die zijn hier vast ook te krijgen) een plastic omhulsel met daarin een heel simpele camera, voor ca 10 euro., daar moet zo'n ouderwets rolletje in, heb net de foto's bekeken, is natuurlijk niet studiowaardig maar maar kan mezelf toch wel herkennen
Je hebt ook van die "wegwerpdingen" voor onderwater die kosten denk ik 5 euro.
Als je wilt (ik weet niet of het kan, kan ik proberen een voorbeeldfoto te mailen)
misschien een halfjaar abonnement op een fotografietijdschrift?
is dan ieder maand (of twee maanden) weer een verrassing.
13 jaar geleden
Ik zie dat je al een stuk gereedschap hebt als cadeau. Als het een goed stuk gereedschap is is dat toch goed?
Ik heb enkele schroevendraaiers al veertig jaar en wil ze nog niet missen, met zoiets eenvoudigs kun je heel blij zijn, maar als het niet genoeg is volgens jou kan je altijd nog een 4" bahcootje of een telefoontang geven als hij die nog niet heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef graag "ervaringen" als kado.
Je kan denken aan van alles en nog wat, dat geld kost, maar je kan hem ook bijvoorbeeld 10 waardebonnen geven die hij kan inwisselen voor een heerlijk gerecht dat je zelf voor hem kookt. Kost niets extra's en is toch leuk.
Een heerlijke massage, een goedkoop avondje theater (kost toch weer geld, dus misschien niet zo'n goed idee).
Gewoon, klein houden.
Hij begrijpt ook wel dat jouw budget niet groot is en zal elke goede bedoeling weten te waarderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aandacht is alles wat hij nodig heeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een R.V.S.ketting/armband of zo, niet duur, maar heel mooi.
kijk maar eens op www.vuur-steen.nl, een vertouwde webwinkel waar ik zelf ook regelmatig bestel. gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een USB stick of lege DVD`s.
Komt altijd wel een keer van pas.

Een shredder.

Een gereedschapkist.
Een auto was set.
Een kabelhaspel.

Een rookmelder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Geweldig die rookmelder xD
Een waardebon voor een dag naar keuze (electronica beurs, fotgrafie, vakantie etc) naar de Jaarbeurs in Utrecht