Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil dit jaar graag vuurwerk kopen bij de Lidl en Aldi vanaf wanneer kan dat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
42.8K
TurfGraver
6 jaar geleden
Hangt er vanaf wat voor vuurwerk.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Weet iemand of er op de achterkant of ergens op de doos staat waar (welke plaats) je bepaalde producten hebt gekocht? Ik heb namelijk vuurwerk gekocht voor iemand maar door mijn geheimhouding mag dus niemand weten waar het vandaan komt want anders weten ze ook waar ik woon zeg maar. Hoop dat iemand het weet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Categorie 1 vuurwerk (fontijntjes, tollen, knetterspul? ligt zal sinds begin December in de diverse winkels (Aldi, Lidl, Hema, Action, Blokker bijvoorbeeld). Het zijn vaak folder items.

Voor het reguliere vuurwerk gelden gewoon de wettelijke verkoopdagen, dit jaar 28, 29 en 30 December (31 is op zondag). Maar genoemde winkels zullen dit vuurwerk niet verkopen, omdat door updates in de regelgeving de distributie van vuurwerk voornamelijk verplaatst is naar industrieterreinen en uit het winkelbeeld.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Aldi : Sinds 1 december te koop aan personen vanaf 12 jaar. Mooie folders met allerlei knalvuurwerk, zie bron.


"HUIZEN – Lidl verkoopt vanaf 2018 geen vuurwerk meer aan klanten onder de zestien jaar. Ook Aldi past richtlijnen rond vuurwerkverkoop aan."
http://www.distrifood.nl/formules/nieuws/2017/12/lidl-en-aldi-strenger-met-vuurwerkverkoop-101114515
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding