Een wondertol en een grondbloem zijn allebei ronddraaiende met wisselende kleuren vuurwerk.
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Dat is een antwoord op een vraag wat de overeenkomst is. Maar er wordt gevraagd naar het verschil!
Een grondbloem is een grote snel ronddraaiende wondertol met wisselende kleuren, die een zoemend geluid maakt na te zijn aangestoken. Je hebt ze met en zonder knal aan het eind.

Gewone wondertollen gaan ronddraaien, laten drie kleuren zien (te weten rood, geel en groen) en geven geknetter. Ze zijn teleurstellend snel uitgedraaid...

Een grondbloem is dus een speciaal soort wondertol.
Amadea