Is het toegestaan om op 5 mei flyers huis aan huis te verspreiden?

Dit ivm bevrijdingsdag. Winkels zijn immers gewoon open, maar mag je voor je bedrijf dan wel flyeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja! 5 mei is géén nationale vrije dag, en al was het dat wel, je bent eigen baas en hoeft je überhaupt niets aan te trekken van feestdagen.

Ook moreel zie ik geen enkel bezwaar. Op 5 mei vier je de vrijheid, en dat hoef je van mij niet te doen door de promotie van je eigen bedrijf beperkingen op te leggen.

Mocht je vanávond flyers verspreiden, dan is het wel netjes om om acht uur even twee minuten te stoppen. Klepperende brievenbussen tijdens de stilte zijn niet kies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tuurlijk mag dat. Doe het dan wel zelf want door bezorgers laten doen is een beetje slordige kant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er mis mee dit door een bezorger te laten doen?? Dat is hun werk, iemand zijn werk afnemen omdat jij vind dat iets een vrije dag moet zijn vind ik persoonlijk veel erger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik niet bezorgers bezorgen elke week(soms wel meer) door weer en wind zij mogen vind ik ook een vrije dag hebben. om bijv. naar bevrijdings festival te gaan.
aangezien 5 mei dit jaar wel een nationale vrije dag is, weet ik niet zeker of het wel mag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is bevrijdingsdag en laat het het een bevrijding voor jou te zijn zijn om te flyeren . het mag wel .
Maar de winkeliers mogen zelf beslissen of zij de winkel openen of sluiten met bevrijdingsdag .