Wat is leuk en typisch voor een "High school prom" thema bij een Gala?

Aankomende maand zullen er weer veel gala's plaatsvinden, mijn vriendin der studenten vereniging hebben dit jaar "High school prom" als thema en ik vraag me af wat ik daar voor leuks bij kan doen.

Mijn vriendin gaat in een zwarte gala jurk, dus een bij passende stropdas is al niet zo spannend. Dus misschien iets leuks met een corsage. Maar kan iemand mij hier wat tips over geven, moet ik hem zelf maken, laten maken? Moet ik hem eventueel ook voor mijn partner maken en wat doe ik voor iets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kerst
1.6K

Antwoorden (2)

Ik ben ooit naar een prom geweest toen ik er op high school zat. Iedereen probeert met een limo te komen. Maar is volgens mij daar wel veel goedkoper. Je hebt ook een corsage om, en evt van je vriendje een high school ring... Maar een gala heeft al heel veel weg van een prom. Ik weet niet hoe je het nou zo typisch Amerikaans kan maken... veel plezier in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan de corsage gewoon bij de bloemist kopen en die moet je in de koelkast bewaren dan blijft hij mooi.