Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er in Nederland met de troonswisseling iets speciaals op de middelbare scholen?

Zijn er ze vrij, of zijn er activiteiten, of iets in die geest.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
973

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Natuurlijk zal hier aandacht aan geschonken worden, oa bij maatschappijleer, maar ook bij geschiedenis en Nederlands. Vrij zijn de scholieren dan ook, die vrije dag was al geplant ivm Koninginnendag. Bij een aantal scholen zal er ook in de kantine iets te versnaperen zijn dat met de troonswisseling te maken heeft. Het is een belangijk evenement/gebeurtenis die de scholieren niet vaak kunnen meemaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, maar hoe kunnen scholieren vrij zijn als ze activiteiten hebben?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Activiteiten op een andere dag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het woord activiteiten niet genoemd, ik heb geschreven dat er aandacht aan besteedt zal worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo iets te versnaperen? Ze zijn dan al 3 dagen vrij en daarna nog 5?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De gebruikelijke snacks en broodjes die normaal ook in de kantine te krijgen zijn, kunnen met oranje accenten worden versiert, of vlaggetjes erop. Net zoals de bakker ineens geen gewone tompoezen meer verkoopt, maar oranje tompoezen, zo bedoel ik het.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding