Waar kan ik S'MIDDAGS leuk carnaval vieren in Brabant ?

Ben niet zo van optochten. Ik wil meer zelf een "kroegtocht" maken :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Overal in Brabant kun je kroegentochten houden met carnaval, gezellig is het in in den Bosch, Tilburg en Breda, maar vast ook in de andere Brabantse steden en dorpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi,
Weet je of in Helmond gezellig is? S'middags?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helmond is een echte carnavalsstad, dus carnaval wordt ook daar volop gevierd, ik weet het niet uit ervaring, maar zou het wel aandurven daar heen te gaan.
Overal in Brabant is genoeg te doen. In grote steden verzamelen veel mensen zich en is het heel erg druk. In redelijk grote dorpen die iets verder van steden zijn gelegen zijn mensen iets gastvrijer is mijn ervaring en iets meer betrokken met mensen. Persoonlijk heeft dat mijn voorkeur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo
Bedankt voor je antwoord!
Weet je of het gezellig is in Helmond op carnaval zaterdagmiddag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helmond is weliswaar een stad (dicht bij mij) en dat is wel een gezellige stad wanneer je in het centrum bent.
Helmond houd wel van een feestje denk aan de groot uitgepakte kermis en een soort gelijke gezellige sfeer hangt er ook tijdens carnaval