Tot hoe laat kan ik vuurwerk kopen op oudjaardag?

Ik kan nergens op die vuurwerk websites vinden tot hoe laat ze morgen open zijn..
Wel op de website van boerenbond (goedvuurwerk.nl) de reguliere openingstijden maar gelden die ook op oudjaarsdag?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (5)

Je kan vuurwerk kopen tot de sluitingstijd van de winkel, hier zit voor de rest geen regel aan vast welke tijd.
11 jaar geleden
Veel winkels zullen om 17.00 uur sluiten. En om 18.00 uur houdt de rest er ook mee op. Want de winkelmedewerkers moeten nog met openbaar vervoer op hun eindbestemming kunnen komen. Tot 20.00 uur is dat mogelijk, daarna stopt het.
Amadea
11 jaar geleden
De sluitingstijd is op oudejaarsdag meestal vroeger. Vaak zie je dit ook in de stad, waar winkels die normaal om 18:00 uur sluiten nu om 16:00 uur sluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vuurwerkwinkel hier in de buurt is open tot 20.00 uur.
http://www.anovuurwerk.nl/?action=openingstijden
11 jaar geleden
De openingstijden van een winkel voor vandaag gelden ook voor de verkoop van vuurwerk maar je hebt een ander probleem: vuurwerk raakt heel snel uitverkocht (daarom wordt het meeste vuurwerk besteld) dus hoe later je komt hoe minder keus je hebt.