Kermis is vaak seizoens gebonden werk.
In de winterdag ,hebben de exploitanten gewoon een winterstalling waar ze hun attracties onderbrengen.
Evt om reparaties uit te voeren.
En als je maar een wagen hebt ,dan kun je die gewoon achter je huis parkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Wil je ze beroven ofz. ????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is geen antwoord op de vraag
Volgens mij trekken ze ook door het land in de winter, maar ik kan het ook wel verkeerd hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Bergen op Zoom is een terrein waar veel kermiseigenaren buiten het seizoen wonen en , zo denk ik dan , dus ook hun kermisspullen bewaren .
13 jaar geleden
Veelal in een overdekte loods/stalling waar ook onderhoud etc wordt gepleegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net zoals de campers en mobilhomes ......op die plaatsen