Voor hoeveel euro wordt er vanavond weer de lucht in geschoten?

En in welke provincie wordt het meeste vuurwerk verkocht?

Dus 2 vragen in 1

Toegevoegd na 5 minuten:
een schatting mag ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarop kan pas antwoord worden gegeven als de winkels zijn gesloten Werk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
normaal hoor je al een paar dagen van te voren wat de schatting is maar ik heb daar nog niks over gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-) Ze verwachten weer een record heb ik gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan maar klagen dat we het zo slecht hebben door de crisis
voor 65 miljoen de lucht in
echt ronduit belachelijk eigenlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het echt te gek
65 miljoen voor een half uurtje plezier.
Of voor sommige ergernis maar die hebben ook niet meebetaald denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo half uurtje?????? Ze zijn hier al uuuuuuuren bezig en officieel mogen ze tot vannacht 2 uur doorgaan. En de grootste giller; het prachtige vuurwerk is niet eens te zien waarschijnlijk vannacht vanwege de mist...owowowowow....
Cliché natuurlijk, maar een paar uurtjes vliegen en mensen gaan dood door honger en ziektes..... ik kan er echt niet bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonde vind ik het!

Het beste antwoord

De verwachte vuurwerkverkoop voor de jaarwisseling 2010/2011 is 6 5miljoen.

Toegevoegd na 3 minuten:
De verkopen per provincie kan ik nergens vinden,
Maar Zuid-Holland heeft veel meer inwoners dan de andere provincies en grens niet aan het "buitenland" dus verwacht ik dat daar het meeste zal worden verkocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik hoorde op TV dat het 65 miljoen is....
13 jaar geleden
Voor circa 65 miljoen euro gaat er de lucht in aan vuurwerk vanmiddag en vanavond...

In de noordelijke en oostelijke provincies wordt net zoveel vuurwerk verkocht als in de rest van ons land, dat is dus inclusief de Randstad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb begrepen dat er in Brabant en Limburg meer zwaar vuurwerk is, maar dat wordt daar niet verkocht maar over de grens aangeschaft.
(Die vuurpijl op m'n rug kostte ook al een fortuin op de zwarte markt)