Hoe kan ik mijn collega's laten schrikken met Halloween?

Ik werk in een ziekenhuis en heb morgen met Halloween nachtdienst. Nu heb ik het idee om mijn collega's van de spoedeisende hulp een beetje te laten schrikken.
De grap moet wel leuk blijven, maar ook realistisch zijn. Aangezien ze op de SEH al voldoende horror live hebben meegemaakt.
Heeft er iemand nog leuke ideeën?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (8)

een "afgehakte" hoofd in de vuilnis bak is altijd een leuke ;) maar daar pak je misschien maar 1 persoon mee .
heb je ook medeplichtigen ?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet wel lukken om een medeplichtige te krijgen. Mijn collega is gek genoeg om mee te doen.
capthavoc
14 jaar geleden
een zombie in de kast is ook leuk kan je iemand 1 voor 1 insturen en later kan diegene het dan overnemen blijft de grap leuk en duurt het ook nog even geen troep en blijft leuk.
jammer dat je maar ene korte voorbereiding tijd heb
maar een masker en een "bebloede overjas" of zo is ook leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bloed is misschien niet het beste middel om personeel van de spoedeisende hulp bang te maken...
Ren schreeuwend naar ze toe in een morphsuit en met een hockeymasker op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wow, das een leuk pakkie.
heb jij er voor mij een te leen?
Neem een latex handschoen (die hebben jullie voldoende op het werk),

vul deze met water, knoopje erin, en vries 'm in

voor de deur leggen (of ergens anders) met wat ketchup of andere rode kleurstof

Succes gegarandeerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Besmeer jezelf met nepbloed of ketchup en ga in een bad of doucheruimte liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg tegen je collega´s dat je toch komt terwijl je de Mexikaanse griep hebt... Dan hoef je je niet eens te verkleden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nepspinnen verstoppen op strategische plekken. Heb ik vorig jaar in de pot met koffiepads gedaan, succes gegarandeerd!

Hockeymasker op, kettingzaag mee en dan ineens achter iemand opduiken, bijl werkt ook.

Voor klopgeest spelen.

Je schoonmoeder meenemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen een stapel papieren een grote nep spin doen, of bijv vastmaken met wat dummie posterplaksel
De collega gaat de papieren bekijken, gegevens invoeren.... en ineens.......waaaaahhh. Er bestaat zo'n harige nep spin: nét echt!
have fun!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop morgen zo'n maskertje ergens in een fok winkeltje of zo. En doe een witte deken over je heen. En dat onverwachts tevoorschijn komen bij een collega..
En dan lache maar. Hahaha!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ENG.... :-) wel leuk