word de klok verzet?

volgens mij las ik er net iets vaags over op hyves, ik heb er deze keer echt helemaal niets van mee gekregen :S is dat dit weekend dat ie verzet is? en hoe laat is het dan? want ik ben dan altijd super in de war...

Toegevoegd na 10 uur:
waarom de keuze voor het beste antwoord: diegene heeft mijn vraag volledig beantwoord! ik vroeg namelijk toen hoe laat het nu dan is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De klok is afgelopen nacht om 03:00 terug gezet en het is nu 13:16

klok is een uur teruggezet afgelopen nacht om 3uur

Je had hem afgelopen nacht moeten verzetten. Een uur terug.

Afgelopen nacht is de klok verzet. Van 3 uur 'snachts naar 2 uur 'snachts.

jep, het is nu een uur eerder dan gisteren om deze tijd. je kan ook even de pc en tv tijd checken, die gaan automatich op de goeie tijd staan. en denk eraan dat je je wekker goed zet vanacht anders ben je morgen een uur te vroeg op werk/school

Als de klok word verzet dan stond hij waarschijnlijk in de weg. Vannacht ging de tijd een uurtje terug. Nu is de wintertijd in gegaan. Gaat de zon later op en gaat weer eerder onder waardoor het eerder donker is in de avond

In de landen van de Europese Unie is afgelopen nacht de wintertijd ingegaan. Om drie uur werd de klok een uur teruggezet. Daardoor is het vanavond een uur eerder donker.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100