Waar in de johan cruijff arena is het geluid beter, bovenste of onderste ring?

een jaar geleden
1.7K
Antoni
een jaar geleden
@Niesje1973, ik vermoed dat, als er al verschil is, je het beste geluid hebt op de duurste zitplaatsen. Maar ik betwijfel of er verschil is in de kwaliteit van het geluid.
Niesje1973
een jaar geleden
De zitplaatsen op de onderste ring (zoals altijd eigenlijk) zijn duurder. Waarschijnlijk omdat je dan dichterbij zit. Ik hoopte op ervaringsdeskundigen.
Antoni
een jaar geleden
@Niesje1973, ik ben er twee keer naar een concert geweest, maar heb geen verschil in kwaliteit van het geluid gehoord. Éénmaal had ik een zitplaats ver van het podium -ik weet niet meer welke ring-, éénmaal een staplaats dichtbij het podium. Ik ben dus wel ervaringsdeskundige, maar heb niet precies de ervaring die jij zoekt. Het waren in ieder geval beide gewoon prima concerten (van Justin Timberlake en van Ed Sheeran).
Niesje1973
een jaar geleden
Ik was bij het eerste concert van Ed Sheeran in de Arena en ik heb vanwege de slechte geluidskwaliteit geen kaartjes gekocht voor het tweede concert afgelopen juli. Ik had een zitplaats, weet niet meer precies waar.

Antwoorden (1)

De onderste om dat de boxen onder de bovenste ring hangen
een jaar geleden