Mag je als je Golden Circle tickets hebt voor het concert van Chris Brown eerder naar binnen?

Ik ga naar het concert van Chris Brown op 7 maart 2023 in de Ziggo Dome. Ik heb hiervoor Golden Circle tickets. Betekent dat dat ik eerder naar binnen kan gaan of niet? Ik weet dat het andere plaatsen zijn dan reguliere staanplaats en je hoogstwaarschijnlijk goed zicht hebt, maar ik ben benieuwd of daar ook een early entrence bij zit?

een jaar geleden
4.9K
Inekez1
een jaar geleden
Ja, golden circle is early entrance.
Bij de aankoop van je kaartjes zul je neem ik aan ook informatie krijgen over vanaf hoe laat je via welke ingang naar binnen kunt?

Geef als eerste antwoord