Is de arena overdekt en donker gemaakt bij de concerten van the weeknd in juni 2023?

Eerder naar een concert in de zomer geweest. Het grootste (eerste) deel van het concert geen mooie lichtshow. Ik heb begrepen dat het dak soms dicht is en donker gemaakt met doeken.

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, de concerten van The Weeknd in juni 2023 zullen niet overdekt en donker gemaakt zijn. De concerten zullen buiten plaatsvinden en er zal geen overdekking of verduistering zijn.
Bronnen:
5 maanden geleden