Wat is een goede website voor suggesties?

Ik ben op zoek naar een website waar ik anonieme reacties kan krijgen over bepaalde dingen

Toegevoegd na 1 minuut:
en dan bedoel ik geen Google of andere zoekmachines

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Een forum, heb je vragen over honden, zoek een hondenforum.
Er zijn talloze fora, kwestie van even zoeken en uitproberen. Kijk eens op Facebook, zoveel groepen over zoveel onderwerpen en alles wordt er besproken, heb je een probleem of een vraag, je krijgt meestal meerdere antwoorden en je kunt discussiëren. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankuwel voor uw reactie,