Wie kent de titel van dit liedje?

Sinterklaas, wie kent hem niet.
Sinterklaas, Sinterklaas en
natuurlijk Zwarte Piet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Cryofiel
14 jaar geleden
Hé, "grapjas", nu zit ik de hele tijd met dit liedje in mijn hoofd! ;-)

Het beste antwoord

Van Henk Temming heet hij "Sinterklaas, wie kent hem niet."

zo staat het tenminste in mijn iTunes..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

het goeie doel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Sinterklaas wie kent hem niet" van het Goede Doel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is van Henk en Henk. Zij zaten bij "het goede doel", maar brachten deze plaat met z'n tweeen uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Henk Temming en Henk Westbroek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt +1 Henk & Henk
en niet Het Goede Doel.
nog ter kleine aanvulling: zowel de artiest, het nummer én de video! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Tess;

Als we dan toch op alle slakke zout gaan leggen; het liedje heet eigenlijk alleen gewoon 'Sinterklaas' met tussen haakjes 'wie kent hem niet' er vaak achteraan geschreven. En het is inderdaad van Henk & Henk. Een van de weinige echte leuke wat nieuwere sinterklaasliedjes overigens.