Waar zijn de chocoladesigaretten gebleven?

Toen ik jong was(circa 10/15 jaar geleden) toen kregen ik en mijn broers dat altijd met sinterklaas. Toen was dat altijd overal verkrijgbaar. Nu zie ik het nooit meer, niet in foldertjes en niet in winkels.
Waarom niet?, en weet iemand welke winkels het nog wel verkopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.3K

Het beste antwoord

He Essie,

Ik denk dat je even moet wachten tot de goed heiligman weer in het land is, dan zullen ongetwijfeld ook de supermarkten waar jij je boodschappen weer doet de sigaretten wel weer in de schappen hebben liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Bij de Jumbo zag ik ze gisteren gewoon in 't schap liggen. En in aantallen, waarvan ik denk dat het er genoeg zijn tot en met sinterklaas 2015...

Toegevoegd na 9 minuten:
En van waar die min? Omdat de Jumbo hier naast de AH, Lidl en Aldi op zondag open is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Helemaal mee eens. Ze worden nog jaarlijks gemaakt en liggen ook meestal bij de Lidl, Aldi en ik dacht ook de hema. En of het politiek correct is of niet, mijn kinderen vinden het prachtig. En van mij mag er ook een waarschuwing op dat pure chocolade goed is voor hart en bloedvaten. Sinterklaas houdt wel van een beetje plagen ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe kun je daar nu een min voor geven.
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 heerlijk die chocolade sigaretten, goede herinneringen aan vroeger
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@C4th: Dat vraag ik me inmiddels ook al een tijdje af...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Starbless: Als het structureel is of lijkt, zou je een mailtje naar de beheerders kunnen sturen. Het is natuurlijk altijd vervelend als het lijkt dat er zomaar een min wordt gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ter compensatie, slaat natuurlijk nergens op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@som: Als ik de andere antwoorden zie dan zijn alle bij naam genoemde goedkope winkels als min aangeduid. Maar dit is natuurlijk te gek voor woorden dat hier minnetjes voor worden uitgedeeld...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was 'n uur geleden dacht ik nog niet toen ik je 'n plusje gaf ter compensatie!
Heel vaag en flauw..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je hebt van die mensen... ik kreeg minnetjes bij de vraag van Bailey hoe je het beste zoveel mogelijk mensen op de hoogte kon brengen dat haar zoon geboren was...
Samen met Sinterklaas was ik de eerste die hier minnetjes op kon scoren, unbelievable toch?
Er zijn waarschijnlijk gewoon mensen die een hekel aan apen hebben. He, over Sinterklaas gesproken... Waar blijft zijn antwoord? Als er iemand expert is op het gebied van chocoladesigaretten zou hij het toch moeten zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@C4th: Bij sommige antwoorden ben ik daar best wel op voorbereid dat er minnetjes binnen stromen. Zoals mijn antwoord dat je met kastanjes best wel eekhoorns dood kan gooien. Echt in 5 minuten stond ik al op -3. Maar laat ik er hier gewoon vanuit gaan dat de minnetjes afkomstig zijn van de SGP stemmers die vinden dat de Jumbo, AH, Lidl en Aldi op zondag dicht moeten zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of van AH-medewerkers die zelf nog geen sigaretten in de winkels hebben :)
Klopt, ik geef ook wel eens antwoorden, waarop ik er gewoon op wacht dat de minnetjes gaan komen..
Eekhoorns doodgooien met kastanjes?? Waar kan ik mijn minnetje plaatsen? Aan de andere kant, als jij het voor elkaar krijgt een eekhoorn daadwerkelijk te raken met een kastanje, ja, dan vind ik dat toch ook eigenlijk best wel weer knap :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@starbless: inderdaad, ik zie nu wat je bedoelt. Het wordt in de gaten gehouden als het de spuigaten uitloopt. En gewoon melden als je denkt dat het echt structureel is op de persoon. In ieder geval ben je ruim gecompenseerd ;o)
Hier bij de Super de Boer liggen ze ook ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
C1000 heb ik ze ook gesignaleerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mocht je ze nog niet kunnen vinden na al deze goed tips, Jamin(als er nog eentje bij je in de buurt is) heeft altijd nog van dit ouderwets snoepgoed.
Fijne Sinterklaas!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoogvliet, Lidl, Wibra en volgens mij heb ik ze ook bij Action gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangezien de algemene houding t.a.v. roken tegenwoordig is, dat het zoveel mogelijk moet worden uitgebannen en dat er geen reclame meer voor mag worden gemaakt, zullen diverse winkelketens besloten hebben geen chocolade-sigaretten meer te verkopen.
Dit om kinderen niet te laten wennen aan het idee van een sigaret. Eigenlijk wel logisch. Maar ze bestaan nog wel, maar dat heb je al gelezen in de andere antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat komt er hierna? Het weren van de chocolade geldmunten, omdat er zo veel mensen slachtoffer zijn geworden van de Dirk Scheringa Maffia... Of gewoon omdat de ABN-AMRO met Frotis genationaliseerd is... Of zullen we sinterklaas nu maar eens echt vervangen voor die Coca Cola Kabouter?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, grappig... +1
Bij de Plus markt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zouden ze opgerookt zijn, dat komt ook voor bij tabakssigaretten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Action nog gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze liggen gewoon nog in de schappen hoor!
ten minste, vorig jaar nog wel, en dit jaar denk ik ook gewoon weer.