Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand enig idee hoe je een glas kan knutselen? ( surprise)

Ik heb de beertender al, maar wil ook nog graag een soort glas maken, het liefst met bier erin haha! Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Papier maché om een pintglas heen doen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem een glas. Bekleed het met 10 lagen huishoudfolie & een laag plakband voor sterkte. Trek het het vooprzichtig vanaf. Klaar. Bier zou ik overwegen door behangplakjsel aan te maken met bier ipv water. Dan wordt het dik en loopt er niet zo makkelijk meer uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou het kunnen proberen met kippengaas. 'Vouw' het gaas in de juiste vorm en knip overige stukken gaas weg met een geschikte schaar! Daarna beplakken met behanglijm en kranten. Zo kun je het glas naar gewenste grootte maken. Je zou het dan kunnen verven in de bierkleuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier staat beschreven hoe je een bierglas kan maken van karton.
En ook hoe je dat doet van papier mache.

De manier van schilderen bepaalt het uiteindelijk resultaat.

http://hobby.blogo.nl/2010/11/10/bierglas-of-fles-maken-van-karton-of-papiermache/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of ze die nog hebben, maar bij de Hema hebben ze voor 2 euro een set van 4 glazen. Die er op lijken worden ook verkocht als camping-bierglazen. (Er zijn setjes in blauw, roze en wit.) Die zou je kunnen gebruiken en in kunnen inpakken alsof er bier in zit. Een echt glas zou ik niet zo snel doen vanwege het gevaar van breken. Bij Xenos of zo hebben ze misschien ook van die goedkope plastic glazen, maar het is maar net hoe groot het glas moet zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou een plastic glas kunnen pakken en van binnen bekleden met geel vloeipapier en dan purschuim er in spuiten tot net iets boven de rand.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding