Weet iemand of er ook dropletters verkrijgbaar zijn voor sinterklaas?

Ik heb ze ooit jaren en jaren geleden gezien bij een snoepwinkel in Veenendaal, toen was ik nog een klein onschuldig meisje die in de Sint geloofde :-)

Maar die winkel bestaat niet meer, en de dropletter heb ik ook nooit meer gezien.

Iemand een idee?

11 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, deze vraag ga ik volgen...
Drop liefhebber pur sang !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer deze vraag vooral niet op google te stellen, want dan gaat ie gelijk over vallende brieven etc.
Cath, ik ken het, ik zit hier ook met grote zak Jokertjes bij de PC, hoewel ik eigenlijk geen drop mag, maar ja, het vlees is zwak!
Antoni
11 jaar geleden
Moolkeesje, je kan Google toch vragen alleen resultaten te laten zien in het Nederlands of alleen van Nederlandse websites?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
let op let op let op, drop liefhebbers!!! er is iemand die in 2006 een dropletter heeft gehad, komtie,
http://z4.invisionfree.com/chino4real1/ar/t7933.htm
een of ander forum of zo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze [prangende vraag speelt al jaren! zie bron. http://drop-is-lekker.hyves.nl/forum/686271/gkZR/drop_letter_met_sinterklaas/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hey die had ik ook net, is dit hem misschien? 'Als het goed is in Schiedam bij Drop-it. '
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Je maar in mijn geval, heb ik hem dus ooit eens gezien, was van hetzelfde spul als een dropzuurstok van de kermis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni, als je googelt gaat ie direct in de English mode.
Maar ik heb dat (min of meer) ondervangen, door " Sinterklaas letters van drop in te tikken".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en dat was niet de goede?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Moolkeesje... Jokertjes... de zoete, zoute of (mijn favoriet): Salmiak-variant...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat een leuke vraag, @heerv was het zoete of zoute drop? "+"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=783028 check deze dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, bij *drop it* in Schiedam, hadden ze ze ook niet, maar dat was 2007.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Kippenboer:
Tja, aardig, maar uiteraard wil ik dan een dropletter die net zo groot is als de gemiddelde chocoladeletter...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cath, soft and sweet. Van de Aldi, redelijk nieuw in het assortiment.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
@Jodokus
Ik weet niet welke smaak dat was :-( Ik had hem aan de Sint gevraagd, maar helaas niet gekregen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed, ik heb (om in sinterklaastermen te blijven) mijn stoute schoenen weer eens aangetrokken en een mailtje gedicht aan http://www.dropwinkel.eu
om daar deze vraag eens te "droppen". De reactie: Beste C4th, Wij verkopen ze niet, maar ik weet niet of ze wel bestaan!
Helaas.. maar wel een idee voor volgend jaar!
Bedankt. Gr Roberto
Dropwinkel.eu ----------------------
Dat biedt dus hoop :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb net de "candyshop" in rotterdam gebeld: ze kennen het niet, deze winkel heeft "alles" op snoepgebied, dus jammer...!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt wat in gang gezet voldemort :)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Inderdaad ja :-)
Maar goed we hebben nog een paar weken...ik vind chocolade zo vies he! Dus een dropletter zou lekker zijn. Ik heb vorig jaar weer 3 chocoladeletters gehad, en ze liggen er nog, samen met die van 2008, 2009 en 2010...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kun je er dan geen andere mensen blij mee maken?
Desnoods doneer je ze aan de voedselbank. Vast en zeker dat er daar wel mensen zijn die er blij mee zijn.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Voedselbank kan ik niet maken, ze zijn over code. Daar heb ik nooit aan gedacht, maar als ik dit jaar weer krijg kan ik dat wel doen.

Het beste antwoord

Ze zouden verkrijgbaar zijn bij Drop-Inn in Deventer, maar dat is volgens een bericht (van Rebecca op 1 januari 2009) op dit forum http://drop-is-lekker.hyves.nl/forum/686271/gkZR/drop_letter_met_sinterklaas/#show_reactions_1=2&hub_threadlist_1=1&__state__=2 uit 2009.

Drop-Inn
Stromarkt 15
7411 PK Deventer

Toegevoegd na 12 minuten:
Er zijn meer winkels in Nederland met de naam Drop-Inn:

http://www.detelefoongids.nl/drop-inn/deventer/7-1/?oWhat=drop+inn&oWhere=deventer

Toegevoegd na 24 minuten:
Rebecca schrijft op dat forum: "[Dropletters] Heb ik weleens gehad! Hier bij de Drop-In in Deventer te koop. Een lettervorm, met dropjes erin."
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Drop-inn had ze inderdaad, dat was ook die winkel in veenendaal waar ik ze ooit gezien had. Maar die winkel bestaat daar niet meer. Die in Deventer bestaat nog wel, maar om daar nou even heen te rijden haha...het mooie is, de mensen waar ik morgen sinterklaas mee vier...komen allemaal uit deventer. Ik heb ze gevraagd om een dropletter mee te nemen als ze die konden vinden :-) Ben benieuwd.

Andere antwoorden (1)

Geen van de mij bekende dropaanbieders heeft het in zijn assortiment, dus helaas....
Dus een gat in de markt en iets voor volgend jaar?