Ik moet een leuke surprise hebben voor ene meisje van 14, houd van make-up. tips...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.4K

Antwoorden (9)

maak van karton een maga lip-stick.
en verstop hier je cadeau in, hava fun :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak een frame en met zilverpapier een spiegel...op een doosje...en doe daar de surprise in...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij yves rocher hadden ze vroeger van die testpakketjes met vb 10 verschillende mini lipsticks. Misschien kan je eens op hun site kijken of ze die nog hebben.

Zelf net even gekeken en ze hebben nu een setje met 20 proefmonsters voor 2 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk hier ook even:

bijna dezelfde vraag
13 jaar geleden
Maak een lippenstift als surprise.

Een lippenstift als sinterklaas surprise maak je als volgt:

1.Bekijk de vorm van de lippenstift
2.Rol een stuk karton op en lijm vast (= de lippenstifthouder).
3.Rol een stuk karton op, zodat het een stukje in de vorige rol past en plak vast.
4.De punt van de lippenstift maak je, door de rol schuin af te snijden en dicht te plakken met papiertape (schilderstape). Dit is dus de lippenstift.
5.Rol nog een stuk karton op, zodat het als dop om de lippenstift past en een klein stukje om de lippenstifthouder past.
6.Doe je kado in een van de rollen karton. Maak ze dicht met een stuk karton. Plak het vast met papiertape (schilderstape)
7.Schilder de houder en dop met goud acrylverf
8.schilder de lippenstift lekker rood
9.Goed laten drogen.

TIP: maak de lippenstift mega groot !!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het een leuk idee om van bijvoorbeeld een oude ronde koektrommel een mega poederdoos te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kaptafeltje, en daar dan de (ik neem aan make-up) cadeautjes op plakken. gewoon, oorbelletjes aan een stokje. make-up voor de spiegel.(aluminiumfolie)

Toegevoegd na 1 minuut:
en bij de claires hebben ze leuke nagellak (glitter) en van die speciale oogschaduw setjes met handleiding. en fanta en cola lippen balsem. moet je maar eens gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een mini make up tafeltje met make up laatjes

of

een make up doosje

Of

een mega lipstick

Of

een mega Mascara

Of

een Armband

Genoeg ideeën :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een meisje van 12 ze houdt eigenlijk van alles maar ik heb geen idee wat ik nou moet maken