Hoe komt zwarte piet binnen als alle deuren en ramen dicht zijn en je geen schoorsteen hebt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.1K

Het beste antwoord

Mijn moeder zei altijd dat sinterklaas een speciale sleutel had die op alle deuren paste. En als kind geloof je dat gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

dat is het geheim van sinterklaas ;)
14 jaar geleden
Door de dunste Piet door het zolderraampje te laten kruipen.
14 jaar geleden
Ze hebben een loper die op elke deur past en doen netjes de deur weer op slot als ze weggaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar hebben ze de breekijzer piet voor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vindt het antwoord hier. Het gaat toch echt om de buitendeur...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben de sleutelgat piet hiervoor. Die past door elk slot heen om dan de deur open te doen. Vaak is het wel makkelijker als de brievenbus piet eventjes door de brievenbus naar binnen kruipt, dat is wat sneller.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij zetten vroeger ons schoentje bij de centrale verwarming, en zwarte piet kwam gewoon door de brievenbus. Daar stelden we verder ook geen vragen over ; Sinterklaas kon gewoon alles, en het belangrijkste was dat er wat in je schoen zat.

Op het moment dat je je dat serieus gaat afvragen en er een redelijke, logische en plausibele verklaring voor eist, ben je vermoedelijk te oud om je schoentje nog te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol weer een geniaal antwoord +1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ik maar denken dat ze eerst een flashbanggranaat gooiden en vervolgens met een stormram gewapenderhand het pand binnengingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en het verbaasde je niet dat je daar nooit wakker van werd??? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. En ook niet dat we de dag daarna ALTIJD hutspot aten. Dat kwartje viel pas toen ik een jaar of 8 was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanwege die winterpenen die je voor het paard in je schoen had gedaan. :) Creatieve oplossing van je ouders.
Via de afzuigkap! Daarom heet ie ook afzuigpiet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinds een jaar heeft TNT post de diensten van de pieten over genomen. Dit na wat flinke reorganisaties binnen het Spaanse moeder bedrijf van de Sint. De pakjes worden tegenwoordig dus gewoon aan de deur bezorgd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via de voordeur.Bij de intocht van Sinterklaas ontvangt Sint de sleutel of loper van degene die hem verwelkomt.De Pieten zorgen ervoor zorgen dat er in elk schoentje een kadootje inzit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe oud ben jij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Verwarming;

Dat is een beroepsgeheim. Als ik dat hier vertel dan zou het inbrekersgilde er ook gebruik van willen maken.