Weet iemand een leuk cadeau(tje) dat ik met Sinterklaas aan mijn 4 (mannelijke) medewerkers kan geven?

Ik denk bijvoorbeeld aan een boek, of DVD of wat anders dat voor iedereen interessant kan zijn.
Ik bedoel dan niet een chocoladeletter, of speculaaspop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Hangt er wat vanaf. Ben je leidinggevende aan deze vier of heb je een eigen zaak met vier werknemers, en in welke branche? Als je een klein bouwbedrijf hebt weet ik niet of je medewerkers wel op een boek zitten te wachten. Er zijn (foto)boeken van bepaalde plaatsen of regio's waarin de belangrijke plaatsen worden belicht of bijvoorbeeld de groei van een plaats in beeld wordt gebracht. Als deze er voor je plaats van je bedrijf zijn is dit misschien een idee. Een locale likeur (is voor heel NL hetzelfde maar er staat een etiket van je plaats of regio op) kan ook leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

een staatslot of een kraslot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het boek: "zo doe je dat" Echt een heel leuk boek, met veel humor en ook goede tips.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een boek of dvd geeft,dan is de kans groot dat deze in de kast komen te liggen en er nooit meer uit komen.
Persoonlijk zou ik dan gaan voor een boeken of dvd bon.
Zodat ze zelf hun keuze kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stropdas.
Of rokers een mooie aansteker. Of een armbandje. Een ring. Zoals die van mij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met andere woorden.....je hebt een goedkope ring om??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit ik persoonlijk niet zo op te wachten op zo'n ring. Helemaal als je bedenkt dat de ontvangers allemaal mannen zijn zoals je in de vraag kan lezen.
zondag
13 jaar geleden
Ze weet toch niet welke maat ring die mannen hebben. En afgezien daarvan vind ik het ook een raar idee een ring te geven aan je collega's.
ik zou ze voor een bedrag zelf laten kiezen wat ze willen hebben niet zo sfeer vol wel prakties
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ingelijst fotootje van jezelf voor op het dashboard van ieders auto met het opschrift "Denk aan mij". (aangenomen dat je een vrouw bent)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen: Kom samen lekker bij mij eten. Is het nog gezond ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bioscoopbon, al dan niet gecombineerd met een etentje

Toegevoegd na 35 seconden:
vor de film "Sint" misschien?