Weet iemand een leuk cadeau(tje) dat ik met Sinterklaas aan mijn 4 (mannelijke) medewerkers kan geven?

Ik denk bijvoorbeeld aan een boek, of DVD of wat anders dat voor iedereen interessant kan zijn.
Ik bedoel dan niet een chocoladeletter, of speculaaspop.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hangt er wat vanaf. Ben je leidinggevende aan deze vier of heb je een eigen zaak met vier werknemers, en in welke branche? Als je een klein bouwbedrijf hebt weet ik niet of je medewerkers wel op een boek zitten te wachten. Er zijn (foto)boeken van bepaalde plaatsen of regio's waarin de belangrijke plaatsen worden belicht of bijvoorbeeld de groei van een plaats in beeld wordt gebracht. Als deze er voor je plaats van je bedrijf zijn is dit misschien een idee. Een locale likeur (is voor heel NL hetzelfde maar er staat een etiket van je plaats of regio op) kan ook leuk zijn.

een staatslot of een kraslot.

Het boek: "zo doe je dat" Echt een heel leuk boek, met veel humor en ook goede tips.

Bronnen:
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken...

Als je een boek of dvd geeft,dan is de kans groot dat deze in de kast komen te liggen en er nooit meer uit komen. Persoonlijk zou ik dan gaan voor een boeken of dvd bon. Zodat ze zelf hun keuze kunnen maken.

Een stropdas. Of rokers een mooie aansteker. Of een armbandje. Een ring. Zoals die van mij...

ik zou ze voor een bedrag zelf laten kiezen wat ze willen hebben niet zo sfeer vol wel prakties

Een ingelijst fotootje van jezelf voor op het dashboard van ieders auto met het opschrift "Denk aan mij". (aangenomen dat je een vrouw bent)

Ik zou zeggen: Kom samen lekker bij mij eten. Is het nog gezond ook.

Bronnen:
www.kf-fish.nl

Een bioscoopbon, al dan niet gecombineerd met een etentje Toegevoegd na 35 seconden: vor de film "Sint" misschien?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100