Wat is leuk om naar het buitenland te sturen bij wijze van sint-/kerstcadeautje?

Maar dan wel met de volgende 'eisen':
- niet te zwaar
- niet te duur
- mag best zelf gemaakt zijn
- geschikt voor zowel mannen als vrouwen
- moet gewoon door brievenbus kunnen
- zowel binnen Europa als nog verder buiten de grenzen

Iemand nog een leuk idee??? Ik zit een beetje vast.

Toegevoegd na 20 minuten:
Ervaringen uit het verleden hebben mij geleerd dat chocolade vaak gesmolten aankomt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Afgemeten ingredienten en een recept hoe ze zelf iets lekkers kunnen maken, speculaas, stroopwafels, ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, dat is wel een grappig idee inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak wel duidelijk dat je een zakje Bloem opstuurt en niet een zakje ander wit poeder... ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha, goeie!!!

Andere antwoorden (4)

Een doos chocola
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zakje pepernoten (uiteraard goed verpakt, zodat er geen zak kruimels overblijft)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een chocolade telegram... kijk op de website van TNT
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens bij xenos, daar hebben ze van allerlei dingen met oude nederlandse afbeeldingen int blauw, succes!