De zwaarste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Allemaal gelijk, staat een gewicht op het pak daaraan kan je zien dat de I net zoveel chocolade heeft als de M
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle letters hebben het zelfde gewicht.

Het verschil zit hem in de dikte, de letter "M" is redelijk plat, de letter "I" is juist een stuk dikker/hoger.

Meet het maar eens op, het verschil zit in de hoogte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk naar het gewicht dat op de verpakking vermeld staat.
Dan zie je dat hetzelfde soort allemaal even zwaar is.

http://www.chocoladeletter.net
(voor wie bijv. nog wat oude verpakkingen wil zien,
en namaken voor een surprise)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoewel de hoeveelheid chocola / het gewicht per merk natuurlijk verschilt, wordt binnen het merk voor elke letter eventeel chocola gebruikt. De M en de B zijn dus vaak dunne letters (eet ook lekkerder) terwijl de I veruit de dikste is.

Als het gaat om het echte chocolade-gehalte, hebben pure letters daarvan het meest (en ook dat exacte cacaopercentage verschilt weer per merk), melk het minst, en witte chocola bevat - in tegenstellig tot de nam - zelfs helemaal géén chocola. (alleen cacaoboter, suiker en slagroom).

Maar kwa hoeveelheid hoeven Isabelle en Leo geen 'andere letter' te vragen, tenzij ze het niet lekker vinden hn tanden stuk te bijten op dat dikke ding en liever een wat dunnere letter willen. Dan moeten ze kiezen voor een doosvullende letter als M, S, A, B of R.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze letter (zie afbeelding)
Dit is de grootste chocoladeletter ooit. De letter meet in lengte ruim twee meter en in de breedte ruim een meter. De letter is verder mooi versierd met kleine schoentjes van chocola met marsepein.

Zie:http://www.rtvnoord.nl/home/home_glazenhuis.asp?actie=totaalbericht&reacties=ja&pid=86776
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wilde zeggen: allen gelijk, maar mijn voorganger toont aan dat dat onjuist is.

Maar binnen een bepaalde serie (met gelijke prijs) maakt het normaal gesproken niet uit welke letter je neemt.