Is een oranje en doorzichtig AK-47 waterpistool nep genoeg voor Dutch Comic Con?

Het gaat om een waterpistool zoals hier te koop: https://www.thisiswhyimbroke.com/ak-47-water-gun/

Hij is volledig doorzichtig en oranje. Heb op de site van Dutch Comic Con gekeken en daar zeggen ze alleen dat iets niet op een echt wapen mag lijken.
Is een plastic stuk speelgoed zoals dit nep genoeg?

Picture for question
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, een oranje en doorzichtig AK-47 waterpistool is niet toegestaan op Dutch Comic Con. Er worden alleen replica's van echte wapens toegestaan.
Bronnen:
een maand geleden