Waarom is er nog geen thuisbezorgservice voor McDonalds, Burger King en KFC?

De meeste restaurants zitten in de binnenstad of bij een station maar de mensen in de omgeving hebben ook wel eens trek in McDonalds, Burger King of KFC.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

''In het verleden heeft McDonald´s een test gedaan met bezorgservice. Naar aanleiding van de bevindingen van deze test is besloten niet te gaan bezorgen, daar wij anders de kwaliteit van onze producten niet kunnen waarborgen. Franse Frietjes kunnen niet zo lang warm gehouden konden worden tot aan het tijdstip van bezorgen.''

Check de veelgestelde vragen op MC Donalds zijn site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat het niet in hen formule past. Als je graag gebruik wilt maken van een thuis bezorgservice, kan dat vaak wel bij je cafetaria of een site als Just-Eat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie vraag 14 op onderstaande link
http://www.mcdonalds.nl/wps/wcm/connect/mcd/mcdonalds/Site+wide/Contact/FAQ/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik geen probleem mee, ik antwoord vast ook weleens iets verkeerds of dubbel.
Het zijn eetgelegenheden die wat de prijs betreft niet duur zijn, wil je er een bezorgdienst op na houden dan wordt alles een stuk duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snap die min echt niet. Het is gewoon zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal mijn vaste minnaar wel zijn, pff,zucht ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yedsnack is nog altijd goekoper
Omdat de verhouding kosten fastfood-product en het (kostbare) bezorgen daarvan, niet met elkaar in verhouding staan. Dat soort ketens gaan voor rendement....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En het eten kan koud worden. Ik ben nog nooit een te hete hamburger tegen gekomen, dus als de hamburger bij jou is, is ie vrijwel zeker koud. En denk eens aan de frieten. Die overleven het nooit, die moet je vers uit de frituur eten.

Je zou het eten ergens in kunnen doen om te voorkomen dat het niet zo snel koud wordt, maar krokante delen (denk aan kipnuggets of kippoten van kfc) worden vaak zacht en dat is niet zo lekker meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verschilt eigenlijk per land, beter gezegd werelddeel.
Wanneer je hier een menuutje pakt, kun je die al krijgen voor 5-7 euro. Wil je die nog eens laten bezorgen komt daar nog eens 2,5-5 euro boven op. Dat is een halve menu! De arbeidskosten zijn hier veel te hoog en kloppen in verhouding gewoon niet.

Zo is er in China wel een bezorgservice, menu kost 20 RMB en bezorgen is zelfs gratis. Arbeidskrachten zijn daar spotgoedkoop, is een werknemer ontevreden? Ontslaan en de volgende aannemen, de mensen staan daar in de rij voor werk, dat wordt nu weliswaar minder maar nog steeds is het zo.

Misschien ook deels door de frietjes, dat ze slap kunnen worden maar als ik nu naar de frituur ga doe ik er ook ongeveer 5 min om terug te lopen. Tegenwoordig doen de pizzabezorgers er ook maar 5 min over om 7.5 km af te leggen, mijn ervaring dat het bij jullie anders is dat kan.