Zijn er in Amerika snackbars zoals wij die hier hebben

Dus met frikandellen kaassoufles en kroketten

of zijn daar nergens te krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.8K

Het beste antwoord

In Holland Michigan schijn je kroketten te kunnen kopen, maar echt lekker zijn ze niet.

Verder doen de amerikanen bijna alles met Mcdonalds achtige tenten, Standaard menu's met veel cola (+gratis refill, heb je eindelijk die halve liter op, gooien ze hem weer vol...)Zelfs in Musea zitten Mcdonalds en ik ben er een mobiele tegen gekomen op een evenement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

nee dat hebben ze daar niet, kroketten is naar mijn mening echt hollands eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet zoals we hier kennen. De snelle hap voor de Amerikaan is een burger in een burgertent (McDonald's, Wendy's, etc), een hotdog op straat of tenten met specifiek Mexicaans eten (Taco Bell) of Pizza's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, er zijn geen frikandellen, kaassoufflés, kroketten daar. Er zijn een soort stalletjes bij drukke stations, luchthavens op andere punten en daar krijg je meestal hamburgers, hot dogs, kipsticks soms en altijd veel frisdranken. Wat ze wel veel hebben is pizza huts en gefrituurde kiptenten. Als je een medium fritess bestel krijg je een (wat wij gebruiken voor taart)doos vol frites.
Fritessaus of mayo hebben ze dan niet, alleen ketchup.
Als je in een restaurant daar mayonaise besteld, krijg je een schaaltje met zelf gemaakte mayonaise. Ze hebben er wel veel eethuisjes waar je koffie met gebak kunt krijgen en ontbijt. Later zijn er dan pannenkoeken, crepes, waffles e.d. De Amerikanen zijn gek op groot, vet en snel
en dat is te zien als je er rondloopt. De hoofdsnack is daar a ' slice of pizza' met zelf uitgekozen toppings, hamburgers, hotdogs, of KFC`s kipstukken.
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n kiptent lijkt me echt niet te vreten, ook niet als je hem frituurt! ;)
amc
13 jaar geleden
You got me!:P
Gelukkig niet!

Bij een ander land horen andere gewoonten
en ook andere hapjes.

Anders kon je net zo goed thuis blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NOU NEE! veel vetter maar de frinkandel is daar niet!!