Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang blijft koffiemelk in een geopende fles goed?

Op de fles zelf (Friesche Vlag Goudband) staat: "Na opening enkele dagen houdbaar in de koeling".
Maar mijn broer doet meestal 1 tot 2 maanden met zijn fles koffiemelk.. en proeft er niets vreemds aan/wordt er niet ziek van.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoe kan het dat er zo'n groot verschil is tussen het advies en de werkelijkheid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan er best lang mee doen, ik ben hier de enige die koffiemelk drinkt in me koffie en doe met een pakje wel een maand, dus gaat goed en je ziet vanzelf als ie kapot is hoor, dan schift ie in de koffie.
geniet maar lekker van je bakkie!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

koffiemelk welke niet goed meer is gaat schiften in de koffie, als je het in de koelkast bewaard kan deze wel tot 2 weken goed blijven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
antwoord op de tweede vraag:
omdat de fabrikant dit voor de zekerheid opzet.
Zo staan er vaak allerlei waarschuwingen op artikelen om claims te voorkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nadat het pakje enkele dagen open in de koeling heeft gestaan kán de kwaliteit achteruitgaan. Om te voorkomen, dat de fabrikant daarvoor wordt aangeklaagd houdt men zich altijd aan de veilige kant.
Koffiemelk is open zeker een maand houdbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan de koelkast die je hebt ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo goed mogelijk afsluiten.als hij verlopen is krijg je stukjes erin.ca 2weken in de koelkast
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding