Is het erg als je nooit kaas eet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de kaas niet lust, kan je altijd nog de gaten proberen.

Het beste antwoord

Ikzelf lust ook geen kaas, nog nooit last van gehad. Maar het is wel belangrijk dat je genoeg zuivel binnenkrijgt.
Dus als je genoeg zuivel binnenkrijgt is er niets aan de hand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee dat is helemaal niet erg. Er is zoveel ander voedsel wat het compenseerd dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, ik doe het eigenlijk ook zeer weinig, alleen tosti en pizza... En ik voel me prima. Je hebt genoeg "vervangende"producten, waarin ongeveer dezelfde dingen zit als in kaas, of i.i.g. gewone producten met dezelfde bestanddelen. Hierdoor maakt het niks uit als je nooit kaas eet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, er zijn landen waar het nooit op het menu staat (misschien tegenwoordig een beetje wegens contacten met touristen enzo)
anneliez
13 jaar geleden
Ja, dat is echt heel erg.
De wereld gaat er aan ten onder dat mensen geen kaas eten.
Het is echt de teloorgang van onze culturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemde reactie...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet vreemder dan de vraag.
Neehoor. Het gaat erom wat je als totale voeding tot je neemt en niet om één enkel voedingsmiddel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet eerlijk zeggen, maar dat is voor mij persoonlijk en ik ben gek op kaas, ja. Ik had ooit een vriendje die niet van kaas hield. En dan mis je ineens de gezamelijke kaasplankjes, de franse kaasjes 's met een wijntje avonds, de salades met de geitenkaasjes, Witlof met kaas etc etc. Misschien ben ik ook wel een freak met kaas besef ik me nu, afijn op ieder potje past een dekseltje.