Barnabashiacynt heeft er ervaring mee. Hier schrijft ze over:

Een groentesoep dieet is een van de meest effectieve en gezondste manieren om gewicht te verminderen en in vorm te blijven. Terwijl u van plan bent uw soep dieet, vergeet dan niet de basis. Drink veel water. Zorg voor voldoende rust. Blijf actief. Dit zalNeem uw soep dieet naar het volgende niveau. Een soep dieet biedt verschillende voordelen voor uw gezondheid als soep bevat een hoog gehalte aan water, het remt je eetlust, en bevat veel voedingsstoffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moi. Het werkt niet, net zoals alle crashdiëten. Natuurlijk verlies je veel gewicht als je veel te weinig eet maar dat is lang niet allemaal vet maar ook vocht en spierweefsel. Wat je aan vet verloren bent, niet meer dan één kilo, zit er binnen de kortste keren weer aan, met nog een extra kilo als bonus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ik heb het geprobeerd. Je valt redelijk af maar dat is eigenlijk alleen maar vocht en als je weer "gewoon" gaat eten zit alles (en nog meer) er zo weer aan.
Bovendien komt die soep je na een paar dagen je neus uit en ga je zelf helemaal naar kool en uien ruiken. Dat valt zelfs je omgeving op.
Nee, ik vond het geen succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere dag iets anders naast die soep vond ik nog wel een aardig idee maar inderdaad, na een paar dagen kwam die soep ook bij mij m'n neus uit...
In soep zitten relatief weinig callorien. Dus je zou er van af kunnen vallen. Toch raad ik het je niet aan. Over het algemeen bevat soep veel zout. Met een soepdieet krijg je veel te veel zout binnen. Heb je straks weer andere problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het werk wel, maar tijdelijk en je wordt na een tijdje misselijk als je het woord soep leest.
Gezonder leven is de enige manier, diëten lossen niets op.