Weet iemand een leuke traktatie bij 50 jaar (verjaardag) ?

Een collega gaat een weekendje weg met motorvrienden en wordt dan 50. Ze wil iets trakteren. Bestaan er speciale 50-jaar-traktaties? Bv. iets eetbaars met een 50-jaar wikkel of zo? Of een ander idee?
Het moet wel handig mee te nemen zijn op de motor ;-)
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.8K

Het beste antwoord

Laat bij je plaatselijke bakker een 'Sarah' bakken. Die kan ze onderweg met haar vrienden delen. Voor meer suggesties, zie onderstaande link. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat is duidelijk; kaas met mosterd!
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Zoek onderweg in de route een stoppunt en reserveer daar wat hapjes en een drankje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande site vind je allerlei traktaties met eigen opdruk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze kan bv by n zaak waar ze ook n traktatie voor bv een huwelyk, iets leuks laten maken (motor met 50 erop) je hoeft er echt geen 100 te bestellen,10 mag ook hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wilt u eens een leuke verpakking om een kadootje? Denk er dan eens aan om uw kadootje in een blik te verpakken! Een leuke blik met diverse etiketten, van gefeliciteerd, Abraham/ Sarah, erwten soep, tot aan zwart geld! U kunt het zo gek niet bedenken of er is wel een passende etiket voor u bij!