Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou je doen?

Stel je kunt de deur niet uit, en je hebt geen zin in koken en je wilt en pizza bestellen maar je komt tot de conclusie dat je alleen maar veel klein geld hebt, zou je dan toch bestellen? Als in 10 en 20 cent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Natuurlijk! geld is geld, gewoon doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Oh ja hoor! En als je besteld geef je dat gewoon aan... geen punt ze zijn er vaak blij mee

Eet smakelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha,
ja ik zou toch gewoon bestellen. als ik pizza wil moeten die mensen maar klein geld aannemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.newyorkpizza.nl/
kun je met i-deal betalen.

En ik zou gewoon het kleingeld geven, zijn ze juist blij mee toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je de bestelling doet, even vragen of je met klein geld kan betalen. Wellicht zijn ze wel blij met muntgeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestellen natuurlijk, je gaat toch betalen! Of....., is kleingeld tegenwoordig geen geld meer?

Toegevoegd na 1 minuut:
Eet smakelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie het probleem niet. Geld is geld lijkt me zo en je kunt gemakkelijker je fooi bepalen.
Mijn vriend die een pizzarestaurant heeft zou me overigens de rekening sturen zodat ik met telebankieren kan betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je niet druk: gewoon bestellen die pizza!
Vaak zijn mensen in de winkel (of in dit geval van de pizza) erg blij met kleingeld.
Eet smakelijk alvast :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je belt voor de bestelling, en legt eerst even uit dat je alleen maar (heel erg) klein geld hebt.
Zij zullen je dan zelf vertellen of ze het op prijs stellen of niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het wel doen hoor, scheelt jou weer een hoop zeulen met kleingeld naar een winkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan on-line ook met IDeal betalen en soms ook met telebankieren. Je kan er ook een uitzoeken waar ze met een pin machientje langskomen, dan kan je gewoon pinnen.

Kleingeld is dan weer fijn als fooi.

En als je niets op de pin hebt staan, gewoon mee betalen. Geld = geld :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld is geld. Ik zou het vooraf alleen wel even zeggen. Niet omdat het moet, maar omdat dit vriendelijk en netjes is.
Ook zou ik het (als het vrij veel is) vooraf al een beetje indelen, zodat het snel geteld is. En misschien een fooitje voor de overlast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding