Hoe eet je een Kiwano?

Ik was pas op de groente/fruit afdeling van de Hanos toen mijn oog viel op een Kiwano. Nieuwsgierig van aard als ik ben besloot in het ding mee naar huis te nemen.

Nu heb ik echter geen idee hoe ik zo'n ding moet eten of misschien dat ik hem juist ergens in moet verwerken.

Wie heeft tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al dat groene,zijn dat pitjes en heb je het vluchtvrees al geproefd?

Het beste antwoord

Doorsnijden en de hele inhoud van iedere helft in je mond laten glijden of uitlepelen. Pitjes kun je gewoon opeten, zijn niet giftig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Heel voorzichtig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een methode van eten is de vrucht doormidden snijden en uitlepelen. Net als een kiwi dus eigenlijk.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Eigenlijk zou ik willen zeggen, liever niet! Het lijkt me als ik de link van Grietje lees een onsmakelijke bezigheid. Het ding dient uitgezogen en met je voortanden kun je dan de pitten tegen houden. Ik geef de voorkeur aan een zoute haring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon met een lepeltje, maar hij is niet zo lekker. Hij is wel lekker door de yoghurt met een schep honing, het lijkt wel of de smaak dan beter uitkomt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip. Ik ga het morgen proberen en heb in ieder geval zowel yoghurt als honing paraat :) Tussen haakjes, vandaag de passievruchtenbavarois geprobeerd. Hij was lekker... oooh... Blijvertje!